Mobilvenlige vanter..

Jeg er godt træt af, at skulle tage vanter og handsker af i kulden for skrive en sms. Noget måtte gøres!


Med fare for at lyde lidt TV-Shop agtig så er der her en løsning:
Efter lidt grublerier (og et par prototyper) er jeg kommet frem den simple og effektive løsning: FORMGUMMI.


Med en lille pensel har jeg malet formgummi på pegefingeren på mine vanter.
Et enkelt lag er nok. Faktisk skal det kun være et lag. Og helst en meget tyndt lag.
Når man maler det på, er det hvidt (billedet ovenover). Men så snart det er tørt, vil formgummiet blive mere gennemsigtigt og derved mindre synligt (billedet nedenunder).


Nu kan man ringe op, skrive sms og alt andet som man bruger en telefon til, uden at skulle fryse om den ene hånd. Man skal dog være opmærksom på, at man skal trykke lidt hårdere normalt.

Formgummi kan købes i Panduro og andre hobbybutikker.
Jeg bruger det også til at male under sutsko for at de bliver skridsikre.

Kommentarer

  1. Man kan også købe telefon-venlige vanter hos Coolstuff.dk men den her id+e er da meget sjovere.. ;o)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.