Velkommen til mit kreative pusterum.
Her deler jeg nogle af de mange forskellige ting, som jeg går rundt og laver.

Du kan også følge mig på Instagram som @dalkaer

Jeg har ved siden af en lille virksomhed der sælger håndfarvet garn og strikke/hækletilbehør. Du kan finde webshoppen Uld & co HER

Laver du noget ud fra mine opskrifter må du meget gerne sende mig et link.
Har du lavet noget her fra bloggen og lægger det på Instagram, så bliver jeg vildt glad, hvis du deler med hashtag #designbydalkaer
TAK.

Jeg håber du vil blive inspireret.



tirsdag den 28. august 2012

Endnu en nederdel med swing i

Symaskinen var fremme.
Så skulle jeg da også liiiige lave endnu en nederdel til Alberte. Jeg blev faktisk færdig med den i torsdags, men en tur til London i weekenden har udsat blogindlægget her. 


Du kan se den anden nederdel HER





Denne gang har jeg primært lavet den i mine to ynglingsfarver (for tiden): Turkis og koral. 

 

Der er rigtig meget swing i den. Her er Alberte kommet i kjolen.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin:) I farver man bliver rigtig glad af:-)

    SvarSlet

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.