Flip flop

Forleden dag købte jeg nogle billige flip flop sandaler i Kvickly. Selve stroppen var lavet af noget gummi som var helt forkert på min fod. Kender i det at man bare med det samme kan mærke at det vil give vabler?? Sådan havde jeg det! Men jeg købte dem alligevel (og endda to par) da jeg havde i tankerne at klippe stropperne af og lave en hæklet strop istedet.

Her til morgen har jeg så hæklet og pillet op og hæklet igen for at få det til at passe. Og her er resultatet.

Jeg har jo som sagt købt to par sandaler, og har en helt anden ide med det andet par..

Kommentarer

  1. WOW sikke en fed ide,er det noget bestemt garn du har brugt ?,tænker det vel helst ikke må kunne give sig for meget

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk bare brugt almindeligt bomuldsgarn. Men jeg hæklede dem helt tæt og har fæstnet dem til sålen så de næsten var lidt for stramme til at starte med. Så de skal give sig lidt for at passe..

      Slet
    2. Tak for dit svar,de er altså vildt fede :)))

      Slet
  2. Ej hvor er de fine!
    Super sød idé.. :-)

    SvarSlet
  3. Alletiders ide! Glæder mig til at se det andet par:)

    SvarSlet
  4. Super fine de er, og du møder med garanti ingen med et par magen til... ;)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.