En "drenget" udgave af nøgleskæden

Forleden dag spurgte min mand om ikke jeg egentlig kunne lave sådan en nøglekæde til ham. 

Tænk engang.. da jeg først begyndt at hækle og strikke synes han, at det var noget af det mest PINLIGE jeg kunne gøre. Han mente at jeg var totalt "mormor". 

Og selvom hans modvilje langsomt er blevet til velvilje, blev jeg alligevel både overrasket og glad for at høre, at han nu faktisk kunne tænke sig at gå rundt med en af mine kreationer om halsen.




Denne gang har jeg igen taget stjernestoffet frem og mixet det med en hæklet, blå bagside.
Og så er det hele blevet syet på maskinen med grøn tråd.

Men lidt nyt skulle der jo også ske så jeg fandt på at dele den op med et spænde (ved faktisk ikke hvad sådan et spænde hedder rigtigt..) i den ene ende. På den måde kan man tage nøglerne af uden at skulle tage kæden over halsen.

Jeg ved ikke helt om det er smart, men nu får han lov til at teste det..

Jeg han var ikke lige hjemme da jeg blev færdig med den.. så her har jeg den selv på.

Er der nogen andre der har mænd som i starten.. eller måske stadig er pinlige over at være sammen med en "mormor"?

Kommentarer

  1. Ja for Søren! Herhjemme er jeg stadig lidt pinlig.. Sønnike elsker til gengæld mine hæklede nøglekæder og har overtaget de fleste!

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.