Sommerfugleæske

Jeg så en lille papirsæske HER som jeg synes var rigtig fin. 
Jeg ville alligevel peppe den lidt op og lavede derfor lukningen om til en sommerfugl.



Jeg tegnede skabelonen af og tilføjede derefter en halv sommerfugl på hver side. 
Hullet skal også lige laves lidt større end på skabelonen. 


Jeg limede to stykker papir sammen som jeg klippede ud. Husk at bøj vingerne (som på billedet) inden æsken foldes.

Og så kan æsken foldes: De to sommerfuglevinger lægges samme og enderne med hullerne bøjes forsigtigt ned over vingerne (en ad gangen). Fyld tilsættes selvfølgelig inden den lukkes helt..



Kommentarer

  1. Svar
    1. Tak.. og så er den også smadder nem at lave.

      Slet
  2. God ide. Altid så hyggeligt at give små gaver i æsker:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man burde lave en kæmpe bunke så man altid har nogen liggende til små spontane gaver.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.