Guuud.. er der allerede gået et år??

D. 14. november 2011 lavede jeg mit første blogindlæg.
Tænk engang, at der allerede er gået et HELT år. Og sikke et år.

Det der mest startede med mest at være en "kreativ-dagbog" til mig selv, er blevet til uendelig meget mere.

Selvom jeg har hørt en masse godt om blog-verdenen, havde jeg ikke troet, at det kunne føre så meget med sig.

Men bloggeriet har også ført en masse andet med sig
Jeg har mødt en masse fantastiske kvinder, der også elsker alt det kreative, til diverse blogtræf. Desuden har jeg været perleblogger hos Karen Klarbæk, stået for en kreativ workshop til de hjemløses julebazar, haft en ide med i Samvirke, været med i en artikel på Babybusiness og så er jeg startet op som selvstændig.

Med et års jubilæum tillader jeg mig at kigge tilbage på året der gik.

I dag skriver jeg mit indlæg nr. 250. Jeg oppe på 207 faste læsere og har haft knap 62000 hits. Det synes jeg er helt vildt.

Årets absolutte top-indlæg har været:

1: Opskriften på hagesmæk HER
2: Opskriften på kaffekop-varmeren HER
3: Opskriften på suttesnoren HER

I løbet af året har jeg også fået knap 600 kommentarer.
Jeg elsker hver enkelt kommentar som jeg får. Tak fordi i tager jer tid til at skrive. Det gør det hele meget sjovere.

Hvis nogen skulle være interesserede, så blogger jeg også HER hvor du lige nu bl.a. kan se denne kasse med akryllåg.



Jeg håber, at det næste år på bloggen bringer lige så meget glæde i mit liv.

Fortsat god dag til jer alle derude.




Kommentarer

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.