Hvad har jeg dog rodet mig ud i???

I går fik jeg den strålende ide at lave et patchwork etui til mine strikkepinde.


Jeg lavede derfor en skitse..


.. og gav mig derefter i kast med at skære stof ud.

Men så begyndte jeg lægge stykkerne op. Og her begyndte jeg for alvor at forstå hvor mange steder det kan gå galt. 
Der er 64 midterstykker og 32 endestykker hvilket i alt bliver 96 stykker stof. Hvert stykke stof har desuden 4 hjørner.. så for at være præcis er der 384 steder det kan gå galt.

Men nu er alle stykkerne klippet ud så jeg bliver nødt til at finde mod på at sy det sammen. En dag.. 

Og forhåbentligt går det godt..





Kommentarer

  1. Jeg tager hatten af for at du tør kaste dig ud i det. Det tør jeg ikke. Men jeg glæder mig til at se det færdigt. Jeg er sikker på at det bliver vildt flot. :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor er du modig, hvis jeg skal have noget i patchwork, så må jeg købe det, har slet ikke modet og evnen ;) Det ser virkelig flot ud :)

    SvarSlet
  3. Spændende !!! Er sikker på at det bliver rigtig flot !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. så langt, så godt :-) Bliver spændende at se det færdigt :-) Så fortsæt du bare :-)

    SvarSlet
  5. Åh hvor er i søde. Jeg håber i får ret..

    SvarSlet
  6. Hvor ser det godt ud. Det er godt at man nogle gange "glemmer" at tænke over hvor besværligt tingene kan være inden man går i gang med det :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.