Pakkekalender... tjek!

I går fik jeg pakket alle pakkerne ind til Albertes pakkekalender.

Sidste år gik jeg "all in" i traditionel rød jul. Men i år holder jeg det i en meget mere diskret hvid/sølv jul.

Pakkerne er derfor også pakket i hvid og sølv.

Stjernerne med tallene på er klistermærker fra Søstrene Grene til 6-7 kr. Det passede perfekt til mit "farve-tema".



Det betyder simpelthen at jeg er klar med pakkekalenderen i god tid i år.
Jeg har ofte en intention om at få den lavet færdig i god tid men det er vist første gang at det er sket.

Indtil det bliver d. 1. december er de lagt væk igen. Men så er jeg også klar..

Kommentarer

  1. ej hvor fantastisk - godt gået! bare det var mig :)
    vh
    Margit fra Creative Tail

    SvarSlet
  2. Det var dog fantastisk! Jeg er ikke engang gået i gang endnu. Har ikke købt en eneste pakke, og jeg har to børn at lave til. Hehe. Jeg har selvfølgelig idéer...

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.