4. DEC: Kitch juletræ


For en måneds tid siden viste min mor DETTE juletræ som hun lige havde køb, til Alberte og jeg.
Alberte synes, at det var FANTASTISK. Jeg får sagt, at vi da kan prøve at lave sådan et juletræ selv, ud fra et stativ jeg har liggende på loftet.

Forleden dag (altså en måned efter hun så juletræet hos min mor) henter jeg så Alberte i børnehaven. Hun siger med det samme at nu skal vi hjem og hente træet på loftet og pynte det med perler.


Som sagt, så gjort.



Vi tager hjem og roder loftet igennem for at finde stativet (der forresten er købt i IKEA). Og så bliver ståltråd og perler fundet frem.

Her er vi kommet godt i gang med at vikle perlerne på stativet.
Alberte blev til sidst godt træt af at lave perlekæder og besluttede sig for at NU var det færdigt.

Men jeg kan ikke helt afvise at der på et tidspunkt kommer endnu flere perler på.




 

Kommentarer

  1. Sikke en god idé, og hvor ser hun koncentreret ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hun også.
      Og hun synes at det er meget pænere end mormors juletræ. Det gør bare et eller andet, når man har brugt tid på at lave det selv.. Især når man er 4 år gammel.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.