Sengeborde i acryl

I fredags fandt jeg lige lidt tid til at lave nye sengeborde.


De er hverken slebet eller poleret og derfor heller ikke hængt op endnu.
Her holder jeg dem bare, for at vise hvad jeg har i tankerne når de er helt færdige.




Jeg har skåret gennemsigtige acrylplader ud i den ønskede størrelse, boret huller i hjørnerne..

..og derefter bukket dem på en avanceret "brødrister" som min ene underviser har lavet.
De varmes op i ca. 2 min. på 20 V. før de kan bøjes.

Kanterne skal som sagt lige slibes pæne, men ellers er de klar til at blive hængt op.

Ud af reststykkerne lavede jeg endnu et par hylder som jeg tænker vil være fine på et kontor til smådimser..

Jeg glæder mig super meget til de kommer op (selvom jeg nok bliver nødt til at vente til vi -forhåbentligt snart - flytter). Jeg er nemlig selv totalt oppe og ringe over dem.
Men så er der noget at se frem til.

Jeg lægger selvfølgelig billeder og når de er kommet op og hænge.

Fortsat god pinse.
// Louise

Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Hvor er de bare for fede Louise!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lena. Jeg er også selv VIRKELIG glad for resultatet.

      Slet
  2. Hvor er det fedt! Jeg er altså lidt misundelig over alle dine talenter - du skal da være designer og ikke lærer:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.