"Verdens broderidag" og "Spids nålen - drop tråden"

Som mange af de faste læsere nok allerede ved, arbejder jeg med broderi til mit eksamensprojekt. Jeg er i den forbindelse tilfældigt faldet over broderibloggen, hvor der foregår flere spændende arrangementer og initiativer med broderi som udgangspunkt.

Jeg vil her nævne to ting, som jeg selv vælger at støtte op om:

Det ene er "Verdens broderidag 2013" som løber af stablen d. 30. juli kl 11-16.
Jeg vil møde op på biblioteket i Nordvest, men der vil også være arrangementer andre steder i landet. På dagen skal der broderes "Knotted Gun" af Carl Fredeik Reuterswärd.
Læs mere HER

Det andet er broderiprojektet "Spids nålen - drop tråden" som går ud på følgende:
Drop en tråd på et viskestykke (i en god kvalitet), marker hvordan tråden er landet og broder hvert "drop" med hvert sit broderisting. Der opfordres til at man bruge så mange forskellige broderisting som muligt.
Læs mere HER

Jeg ved, at der er mange bloggere derude som kan lidt at brodere.
Jeg håber derfor at mange har lyst til at være med i et (eller begge) af disse projekter.

For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at jeg ikke har noget med dette projekt at gøre (andet end, at jeg ønsker at deltage). Jeg vil bare gerne være med til at sprede budskabet. Har du lyst til at være med skal du rette kontakt til broderibloggen
Hvis du selv har en blog er du også meget velkommen til at sende beskeden videre så det kommer ud til så mange brodeuser som muligt. 

// Louise

  Follow Design by Dalkær

Kommentarer