3 * leopartprint


Min niece blev i onsdags 8 år. Da hun for noget tid siden så de HER bukser som jeg lavede til min datter, ønskede hun sig et par magen til.



Derfor blev de kørt gennem maskinen i går eftermiddags (og hvorfor først i går?? Jo, jeg skulle lige forsvare min bachelor, hvilket jeg så ENDELIG kunne gøre i går formiddags. JUHUUU!!).

Så nu har de et par hver..

Og samtidig fik jeg også lige lavet lidt tilbehør i samme stof. 
Jeg nåede at få lavet en hårbøjle med en blomst..

 Og et etui til hendes iPod nano.

Jeg håber det vil bringe glæde, når vi om lidt skal til hendes fødselsdag.
Sikke et fantastisk vejr at holde fest i..

Ha en god weekend.
Jeg ved, at jeg skal NYDE weekenden inden jeg i næste uge skal lægge sidste hånd på mit eksamensprojekt.

// Louise
  Follow Design by Dalkær

Kommentarer