LONDON (my love)

I weekenden var jeg i London med min søster og mor.
Det er tredje gang vi er afsted og vi ved efterhånden hvor vi gerne vil hen.

Det meste af turen gik med shopping omkring Oxford Street som omdrejningspunkt.
MEN jeg vil fremhæve tre steder som jeg bestemt synes er et besøg værd; St. Christophers Place, Liberty og Old Spitalfields Market.



Desuden bør du (hvis du skal en tur til London) ikke snyde dig selv for en tur i Whole Food Marked som er et super lækkert supermarked (Irma er INGENTING ved siden af..)


St. Christophers Place, er en lille hyggelig shoppinggade lige over for Bond Street Station.
Her er kan man finde (mindre) kommercielle butikker og cafeer.

En fantastisk slipbutik..

Min søster tager her en slapper foran en boligbutik.

På Old Spitalfields Market er et mix mellem butikker og alverdens små boder. Der er åbent hver søndag.

Her et lille udpluk.
Lækre butikker med tøj..

.. og diverse ting.

Boder med de fineste kager og fudges..

Liberty butterflys..


Smykker og boligting i træ..

Lækkert tøj..

Læder i store og små stykker..

Omslag til kalendere og bøger..

Lækre prints på punge, tasker, shoppingnet o.l.

Strikkede pandebånd..


Og så var der det gamle varehus Liberty.
Bare bygningen er fantsastisk smuk.

Og indenfor er der (blandt mange andre lækre ting) et hav af lækre strygemærker..

..knapper..


..bånd..


..stoffer...

.. og bøger.

Selv badehætter i libertystof kan man få.

Det var et fantastisk sted.

Og også i det hele taget en fantastisk tur til London.

Dog har jeg været virkelig træt efter jeg er kommet hjem. Derfor har jeg først nu haft overskuddet til at lave indlægget her. Men nu tror jeg da også bare, at jeg vil gå i seng..

Ha en rigtig dejlig aften.

// Louise
  Follow Design by Dalkær

Kommentarer