Velkommen til mit kreative pusterum.
Her deler jeg nogle af de mange forskellige ting, som jeg går rundt og laver.

Du kan også følge mig på Instagram @dalkaer

Jeg sælger strikkeopskrifter under navnet Pippaluka Knits. Du kan finde dem på pippalukaknits.tictail.com

Laver du noget ud fra mine opskrifter på du meget gerne sende mig et link. Deler du billeder på Instagram bliver jeg vildt glad hvis du deler med hashtag #designbydalkaer (opskrifter eller ideer her fra bloggen) eller #pippalukaknits

Jeg håber du vil blive inspireret.



torsdag den 14. november 2013

Hæklede babysko

Så er endnu et projekt "sy til din baby" blevet færdig. Igen er de ikke syede men denne gang derimod hæklede:
Et par små babysko i blød 100% uld.

 

Opskriften er fra Hendes Verden og er super nem at gå til.
Til slut har jeg sat et bånd i. 



// Louise
  Follow Design by Dalkær

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.