Velkommen til mit kreative pusterum.
Her deler jeg nogle af de mange forskellige ting, som jeg går rundt og laver.

Du kan også følge mig på Instagram @dalkaer

Jeg sælger strikkeopskrifter under navnet Pippaluka Knits. Du kan finde dem på pippalukaknits.tictail.com

Laver du noget ud fra mine opskrifter på du meget gerne sende mig et link. Deler du billeder på Instagram bliver jeg vildt glad hvis du deler med hashtag #designbydalkaer (opskrifter eller ideer her fra bloggen) eller #pippalukaknits

Jeg håber du vil blive inspireret.



lørdag den 4. januar 2014

Fra dem der læser med - sutsko

Jeg har modtaget dette billede fra en af mine læsere.
Hun har lavet sutsko ud fra min opskrift HER


Hun har pyntet med sommerfugle som du kan finde en opskrift på HER.

Hvis du også har brugt en (eller flere) af mine opskrifter, så må du meget gerne sende et billede eller evt. link til blog.

Jeg synes det er super dejligt at se hvad der er kommet ud af mine opskrifter.

Ha en rigtig dejlig lørdag aften.
// Louise
 Follow Design by Dalkær

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.