Boot Cuff GIVE AWAY

Hvis du læste med forleden dag så du måske, at jeg lavede et indlæg om mine nye Boot Cuffs. Dem kan du evt. læse mere om HER.

Du har nu mulighed for at vinde et par Boot Cuff i en valgfri farve.





Som udgangspunkt kan du vælge frit mellem alle farver, og så vil jeg prøve at finde garnet i den farve som vinderen ønsker. Jeg tager dog forbehold for, at jeg ikke finde helt den ønskede farve.

Som udgangspunkt laver jeg dem i 100 % superwash merinould med mindre at andet ønskes.

Jeg prøver noget helt nyt af - Jeg har nemlig lavet denne give away ved hjælp fra Raffelcopter. Grunden til dette er, at det kan hjælpe mig med at tælle lodder op til sidst.. MEN det skulle også gerne være nemt for jer der har lyst til at deltage.

Der er følgende "regler":

1: Vær fast læser her på bloggen (Obligatorisk - 1 lod)
2: Skriv en kommentar med hvilken farve du ønsker dine Boot Cuffs i (Obligatorisk - 1 lod)
3: Tilføj denne blog til din blogroll liste (Valgfri - 3 lodder)
4: Del denne give away på din egen blog. Brug et af ovenstående billeder (Valgfri - 3 lodder)

Du kan altså enten deltage med 2, 5 eller 8 lodder.

Når du skriver din kommentar kan du også lige skrive hvordan det er at bruge Raffelcopter. Og husk også at skrive en mail eller blog hvor jeg kan få fat i dig på.

Jeg trækker vinderen d. 24. oktober 2012.

DU KAN DELTAGE HER.

Held og lykke derude.
Ha' en fortsat god dag.

//Louise

Kommentarer

  1. Så deltager jeg med 8 lodder (håber jeg ihvertfald).. :D

    Du er velkommen til at kigge forbi min give-away på min blog..

    SvarSlet
  2. Så deltager jeg med 5 :) nemt at bruge rafflecopter . Deltager desværre ikke med 8 da det er knap så nemt at ligge link ind til din giveaway fratelefon . Dumme ting vil ikke som jeg.

    Rigtig fin giveaway.

    SvarSlet
  3. De er så fede, så jeg deltager med 8 lodder =)
    Det er nemt og rigtig smart med rafflecopter.

    SvarSlet
  4. 2 lodder :) og sort er min farve :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 2 lodder :)
    Rafflecopter virker upåklageligt. Jeg bruger det tit i forbindelse med giveaways på udenlandske neglesider, og det er supersmart (bortset fra at jeg aldrig vinder ;))
    Foretrækker grå eller sorte boot cuffs :D

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 2 lodder. Synes den blå er flot:)

    SvarSlet
  7. Vil gerne på min tolvårige datters vegne deltage med to lodder (det er vist max., hvis man ikke har en blog) Bordeaux = swag:)
    Hilsen Marlene

    SvarSlet
  8. 2 lodder :-)

    Mørkeblå

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  9. FIne ting...napper 2 lodder!!!

    Grå eller sort ville bare klæde min garderobe!!!!!

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 5 lodder (Hvis jeg har gjort det rigtigt)
    Hvis det virker synes jeg det er en ret smart måde, så slipper du for efterfølgende at sidde og skrive ned og tælle op :)

    Håber jeg bliver ejeren af et par brune

    SvarSlet
  11. Ih hvor er de fine, og da bordeaux = swag i vores lille by i år, er det farven, der ønskes. Knus fra Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com
    PS to lodder (det er vist max, når man som jeg er blogløs:) )

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 8 lodder, hvis jeg altså har gjort det rigtigt på den der raffle-ting :) Virker umiddelbart som en nem idé at bruge den.
    Krydser fingre for varme bootcuffs :)

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med på 8 lodder, og hvis jeg har gjort det rigtigt, så synes jeg det er ret nemt at finde ud af at bruge raffelcopter.

    SvarSlet
  14. Det fungerer super nemt med Rafflecopter ;o)
    Jeg har smidt 8 lodder i puljen :o)

    SvarSlet
  15. 5 lodder herfra.

    link til indlæg http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/10/give-away-hos-design-by-dalkr.html

    deltag evt i min give away her http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/10/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  16. hov glemte lige farven, tænker gammelrosa/støvet rosa :)

    SvarSlet
  17. Jeg snupper 2 lodder

    og ønsker dem i en grå

    SvarSlet
  18. jeg tager 5 lodder og vil gerne have dem i sort :)

    med-saks-og-lim.blogspot.com

    SvarSlet
  19. 3 til mig :-)
    Dem kunne jeg godt bruge !

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.