Doilly arv

I forrige uge døde min mormor efter længere tids sygdom.

Jeg har derfor arvet en masse doillyer og broderede ting. Da ingen andre i familien viste interesse for de gamle ting meldte jeg mig på banen, for de skulle da bare ikke smides ud.


 Til dem der har lyst til at kigge med på de fine ting så kommer der her lidt billedspam.. 










Derudover fik jeg også en orkisnål (hedder det det??), hæklenåle, en masse knapper, bånd, nåle, lynlåse og alle mulige andre gode sager.


Man skal nok være en anelse nørdet for at sætte pris på dette her.. men jeg ELSKER det!!

Kommentarer

  1. Kære Louise.
    Jeg er ked af, at din mormor er gået bort. Men jeg er sikker på, at hun 'deroppe', er lykkelig over, at hendes gamle ting vækker glæde hos dig.

    God aften til dig!

    Knus Maja

    SvarSlet
  2. Hej.
    Det gør mig ondt, at læse om jeres tab.
    At miste en nær og kær er altid svært.
    Sikke en masse gode sager du har fået. Det ville helt sikkert glæde hende,
    at alt hendes fine, fine håndværk er blevet givet videre.
    Det kan stadig fylde mig med beundring over deres kunne, når jeg ser noget så fint og småt. Min bedstemor lærte mig det hele, men desværre sidder ikke alt fast og i huskeren, da jeg kun var en lille pige, da jeg fik det vist.

    God søndag.

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.