iPad cover


I forbindelse med min at jeg snart skal i praktik har jeg lavet nogle forskellige ting i filt. Du kan se mere HER og HER.

Jeg har derfor også lavet dette iPad cover i filt.





Jeg synes det er blevet voldsomt fint.
Og samtidig er det en rigtig god beskyttelse for iPad'en da den er lavet af tyk (hjemmelavet) filt.

Mens forsiden er turkis..
.. er bagsiden grå.

Kantbåndet er fra Stof 2000. Jeg synes det er så fint med lidt blomster på kanterne til de ensfarvede flader. Og så synes jeg at farverne i kantbåndet binder den turkist og den grå flade fint sammen.

Jeg har faktisk slet ikke behov for et iPad cover. Så den kommer i blogshoppen til 215 kr.
Er du interesseret??

Kommentarer

  1. Har ingen IPad, men hvis jeg havde, så skulle den helt klart have så fint et cover! Wauw!

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.