Velkommen til mit kreative pusterum.
Her deler jeg nogle af de mange forskellige ting, som jeg går rundt og laver.

Du kan også følge mig på Instagram @dalkaer

Jeg sælger strikkeopskrifter under navnet Pippaluka Knits. Du kan finde dem på pippalukaknits.tictail.com

Laver du noget ud fra mine opskrifter på du meget gerne sende mig et link. Deler du billeder på Instagram bliver jeg vildt glad hvis du deler med hashtag #designbydalkaer (opskrifter eller ideer her fra bloggen) eller #pippalukaknits

Jeg håber du vil blive inspireret.



onsdag den 3. oktober 2012

Jeg elsker min uddannelse..

.. for tænk engang at få lov til at lave sin hobby og samtidig få en uddannelse.

Og så har jeg også mulighed for at låne denne her:

Så bliver 200 g garn spundet op på 10 minutter i stedet for 2 timer. ELSKER DET!!

Og så er det jo bare om at komme i gang med strikkepindene. Nogen der vil give et bud på hvad det skal blive til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.