Pandebånd

Min niece nægter at gå med hue.
Min søster spurgte derfor om ikke jeg kunne strikke et pandebånd til hende. I går fik jeg så noget garn som det skulle strikkes af.
Pandebåndet er strikket på pind nr. 8 så det gik lynhurtigt. Jeg har derfor kunne sende det afsted til hende i dag.

Her får i lige lidt billeder.




Jeg har strikket det, så det er smalt bagtil og bredere foran.
I den ene ende er der desuden et knaphul mens der i den anden er en knap.

Pandebåndet er pyntet med en hæklet stjerne

Her kan man måske fornemme formen på pandebåndet

Hvis der er stemning for det kan jeg godt lægge opskriften på bloggen.
OPDATERING: Nu er opskriften tilgængelig HER.



Kommentarer

  1. Uh det er flot. Ser dejlig varmt ud. Ja hvis bare jeg kunne strikke ville jeg da elske et mønstre. Men har set dem på Pinerest i en hæklet version så må vist igang med sådan en version i stedet.

    SvarSlet
  2. Super flot - kan godt lide perlestrikningen, detaljen med stjerne og formen. Mon du også laver en opskrift?

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.