8. DEC: Stor flettet julestjerne

Bag dagens låge er der i dag en stjerne for dem der (ligesom mig) næsten kan flettet de "almindelige" stjerner i søvne.

Til denne stjerne bruges der 12 strimler (i stedet for de almindelig vis 4 strimler).  
Jeg viste også denne stjerne sidste år, men da jeg har fået 200% flere læsere siden da, har jeg valgt at vise den igen. 

Og jeg synes bestemt godt at den kan klare et gensyn. 

I år har jeg (indtil videre) lavet den i to udgaver: 

En lille hvid der er kommet på juletræet..


.. Og en større flettet ud af fantastisk papir med træ- og korkprint. 
Hvis du vil se mere til dette papir kan du kigge forbi min Materiel Design blog HER.

Fremgangsmåden på hvordan den flettes kan findes HER.
Du kan evt. også se indlægget fra sidste år HER.

Kommentarer

  1. De så fine. Tak for link til flettevejledning... nu slap jeg for selv at lede efter den. har nemlig planer om at lave et par stykker af gavebånd.
    mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Øj Øj Øj sikke fine stjerner!!
    Tak for vejledning har ikke set denne udgave før;0)

    SvarSlet
  3. Wow, så flott stjerne! Jeg har ikke prøvd meg på den med 4 strimler ennå, så denne er nok altfor avansert for meg:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sonja
      Du må i gang med den på 4 stjerner.. og så er det faktisk ikke så meget sværere at lave den store. Det tager bare lidt længere tid.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.