En strikket juletræskugle

Jeg har været i gang med at strikke en juletræskugle fra bogen
"Julekugler - Arne og Carlos. En opskrift, 55 mønstre"


Det er da bare en super fin bog.

Jeg fik lige nuppet bog og noget bomuldsgarn med, da jeg måtte på hospitalet med min datter i tirsdags.



Jeg gav mig i kast med en "snekrystal" som er det første mønster i bogen.
Jeg synes at den blev ret fin.. men dog lige lovlig stor.

Den er lidt over 7 cm i diameter. Jeg tænker derfor at jeg bliver nødt til at lave en opskrift til en kugle som er noget mindre.

Og selvom der er virkelig mange fine mønstre i bogen så bliver det jo først rigtig sjovt når man laver sit eget mønster.
Men det bliver nok først til næste år.
Jeg synes at tiden forsvinder så hurtigt og jeg har bare ikke nået alt det jeg gerne ville denne jul.
Men til næste år... Ja til næste år når jeg det (måske).

Kommentarer

  1. Hvor er den blevet fin og rigtig sød. Jeg er selv igang med at hækle flettet julehjerter til juletræet. Det er så dejligt med julepynt lavet i garn :-)

    SvarSlet
  2. Det har været en sand fryd at følge dig her i december (Ja det er det nu altid, men der har jo været ekstra gang i den) Tak for de mange gode og fine ideer.
    Glædelig Jul
    Signe

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.