Nederdel med udvendige lommer

Jeg har været forbi Malika og Rosa igen. 
Der var lige en lille rest grå denim på 25 cm som jeg måtte have med. Den rest har jeg nu fået lavet om til en nederdel til Alberte.
   


Modellen er fra et af de kasserede Ingelise blade som jeg tidligere har omtalt. Dog har jeg lavet en del om på modellen. Kanten skulle ifølge modellen være fast og med en lynlås bagi. Det er bare ikke super praktisk når "man nu er i en alder hvor man selv vil tage tøj på".
Så jeg har istedet lavet den med en elastikkant.

Og så har jeg også tilføjet nogle udvendige lommer med pipingkanter i blomstret genbrugsstof.
Der er vist flere måder at gøre det på. Jeg har gjort som Line HER (dog med pipingkanter i begge sider af lommen) 

Det tog ikke lang tid at lave den.
Og resultatet er Alberte heldigvis blevet glad for. (Jeg er så knapt så glad for den Hello Kitty bluse hun har valgt at tage på. Men hey, når hun selv vælger tøj og tager det på om morgenen, så er jeg jo sådan set glad. Og i dag passer farverne i det mindste sammen.. )

Ha en rigtig god påske.

Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. De lommer gør virkelig den nederdel - Den er så lækker :0)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den fin og skøn med de lommer :)
    Kh Lena

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.