Nye forsyninger af stof

Jeg var forleden dag inde og kigge på netbutikken "Malika og Rosa".
Jeg var godt klar over, at de lå på Amager, men så fik jeg tilfældigvis set at de praktisk taget ligger en spytklat fra hvor jeg bor.

Sådan en nyhed kan man da ikke bare overse (heller ikke i en BA-tid).
Jeg måtte derfor et smut forbi og kom tilbage med lidt nye forsyninger.

Det blev til disse 6 mønstre.

HOLD NU OP hvor var det svært at vælge, for faktisk ville jeg gerne have haft det hele med hjem. 

Jeg har slet ikke tid til at at få syet noget af det endnu.. men dejligt at have det når jeg på et tidspunkt får tid! Har planer om at det skal blive til Alberte sommer garderobe. 

Malika og Rosa har åbent i den fysiske butik der ligger på Ved Amagerbanen 11C, hver onsdag og torsdag. Men har altid åbent i netbutikken HER

Hvis du ikke kender dem, så gør lige dig selv den tjeneste at kigge forbi (selvom det godt kan blive en dyr fornøjelse..).

Kommentarer

  1. Hun har nogen rigtig lækre stoffer - kan godt forstå du blev fristet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik. Og så er de tilmed også rigtig lækre i kvaliteten.

      Slet
  2. Sikke nogle fine køb - er især helt vild med det gule:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gule er jeg også helt vild med. Tror det vil være fantastisk til en sommerkjole.

      Slet
  3. Jeg er helt forelsket i det med de lilla og grønne prikker - desværre er det ikke at finde i netshoppen og bor i den anden ende af landet :-( øv øv

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det var en "rest" som de kun havde til salg i den fysiske shop. Hvis du er interesseret kan jeg da gå hen og se om de har mere. Så kan jeg købe noget og sende det til dig.

      Slet
    2. Det må du da rigtig gerne undersøge nærmere - jeg er helt klart interesseret :-)
      Du er velkommen til at kontakte mig på mail: fantastisksommerfugl@hotmail.com
      Mvh Tina

      Slet
    3. Hej Tina
      Jeg har prøvet at skrive til dig, men nu er jeg halt i tvivl om du har fået min mail. Jeg har hvertfald ikke fået noget svar. Skriv til mig på bydalkaer(snabela)gmail.com hvis du ikke har modtaget noget fra mig.

      Slet
  4. Whou...nogle super lækre sager du har købt... Jeg er total pjattet med den med de lilla og grønne prikker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lena. Selvom jeg ikke rigtig har tid, har jeg faktisk allerede kastet mig over netop det stykke. Resultatet kommer om på bloggen om et par dage.

      Slet
  5. Åh hvor ser det godt ud! Jeg kan altså også altid finde noget hos dem - synes de har et virkelig fint udvalg.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Ja og de har jo næsten alt, både i mønster og kvaliteter?
    Har du prøvet at være inde i butikken? Det er som en slikbutik - SIMPELTHEN FANTASTISK..

    SvarSlet
  7. Wauw det gule stof er fantastisk. Sig endelig til hvis du har et stykke i overskud, det vil passe fint ind i mit patchworkprojekt :)
    Send mig evt en mail
    kh Libbie

    SvarSlet
  8. Hej Binemor.
    Jeg er ikke gået i gang med at sy af det endnu.. så jeg har ikke helt overblik over hvor meget jeg skal bruge og hvor meget der er tilbage.
    Hvor meget skulle du evt. bruge?

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.