Sprutten Neo og indsamling til Hvidovre

Jeg fik for nogle dage siden en besked fra Josefine med bloggen En elefant.
Hun spurgte om ikke jeg ville være med til at lave en hæklet blæksprutte til hendes indsamling til neonatal babyer på Skejby Sygehus.

På trods af at jeg har minus tid (på grund af BA skrivning og eksamensforberedelse) ville jer gerne støtte hendes indsamling. Synes nemlig, at det var sådan et godt initiativ.

MEN.. så fik vi desværre den triste nyhed at min svigerinde er blevet indlagt i uge 32. Vandet var gået og hun ligger nu indlagt indtil fødslen (som forhåbentligt først er om en uge).


Så jeg gemte altså den lille sprutte til hendes søn.
Undskyld Josefine. Heldigvis har du samlet rigtig mange sprutter ind.
Jeg synes, at det er en fantastisk fin idé at samle ind til de for tidligt fødte (og deres familier).

Nu har jeg lige set, at Jeanette med bloggen Lutter Idyl også har startet en indsamling (sammen med to andre) til OUH, Skejby og Rigshospitalet.

Jeg vil også gerne hjælpe til og vil derfor lave en indsamling til neonatalafdelingen på Hvidovre Hospital. 

UPDATERING 11/3 2013: 
Jeanette har informeret mig om, at indsamlingen hos hende nu omfatter alle afdelinger i Danmark. Derfor trækker jeg mig, så indsamlingen kommer til at foregå et sted fra. Gå derfor over på hendes blog Lutter Idyl og støt indsamlingen der. 

Håber du har lyst til at være med. 



P.S. Jer der allerede har sendt mig en mail, tak for jeres støtte. Jeg skriver til jer i løbet af dagen.

Du kan finde Josefines opskrift på en hæklet sprutte HER.

Kommentarer

  1. Hejsa, jeg håber det er okay at jeg lige skriver til dig her.

    Vi har som du skriver startet en indsamling op og fået tovholdere til samtlige afdelinger, herunder også Hvidovre så derfor tænker jeg at det ikke er særlig hensigtmæssigt at starte sideløbende indsamlinger i forhold til at "overrende" afdelingen derude med henvendelser ? :) Dejligt at du vil være med men tror det er smartest at der kun er en tovholder på og du kan finde hende for Hvidovre her:

    http://lutteridyl.blogspot.dk/p/sprutte-indsamling.html

    og måske henvise til hende istedet og måske sprede budskabet om vores side her:
    https://www.facebook.com/pages/Sprutte-Indsamling/428646157220155

    ?

    Kh. Jeanette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanette
      Måske har du ret. Men tror nu ikke at hospitalerne føler sig overrendt ved at der er flere der aflevere. Skrev en mail til dem for et par uger siden (før jeg fandt ud af at i også samlede ind) hvor det lød til at være ok.
      Jeg havde ikke set, at i også samler ind til Hvidover. Det må være noget nyt siden jeg lavede indlægget her.

      Men super med et link.
      Så kan folket derude jo selv bestemme hvem de vil aflevere til (mon ikke du, grundet dit antal læsere, får flest??)

      God weekend
      Louise

      Slet
    2. Hej Jeanette (og alle andre)
      Du har selvfølgelig ret. Det er da smartes at sprutteindsamlingen kommer til at foregå et sted fra.
      Se derfor opdateringen på indlægget.

      Louise

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.