Velkommen til mit kreative pusterum.
Her deler jeg nogle af de mange forskellige ting, som jeg går rundt og laver.

Du kan også følge mig på Instagram @dalkaer

Jeg sælger strikkeopskrifter under navnet Pippaluka Knits. Du kan finde dem på pippalukaknits.tictail.com

Laver du noget ud fra mine opskrifter på du meget gerne sende mig et link. Deler du billeder på Instagram bliver jeg vildt glad hvis du deler med hashtag #designbydalkaer (opskrifter eller ideer her fra bloggen) eller #pippalukaknits

Jeg håber du vil blive inspireret.



fredag den 29. marts 2013

Tegnehygge

Påsken holder jeg i Sverige. Jeg bruger det meste af tiden på at skrive BA, men i dag var der også til til at tegne lidt. Jeg lærte min søster nogle forskellige tegne-teknikker. Hurtigt ville min datter, nevø og niece også gerne være med. 

Her er den første af min søsters tegninger..

Og Albertes.. 



Min nevøs..


Og min nieces..


Jeg lærte også min søster at lave en zentangel..

Som blev færdig her.

Rigtig god påske
// Louise

  Follow Design by Dalkær

2 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud og virkelig flotte mønstre.

    SvarSlet
  2. Det ser super fint ud.
    Dejligt med lidt kreahygge :-)

    SvarSlet

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.