Børne-vende-vest

Så har jeg også fået lavet en vest til Alberte som matcher bukserne som jeg viste HER.

Jeg har brugt et mønster som jeg fandt på Pinterest HER og jeg synes at den er blevet rigtig fin. Opskriften er på fransk, men mønsteret kan alle jo "forstå".

Den er dog lidt stor endnu, men så kan hun da vokse lidt i den.

Jeg har lavet vesten vendbar så både inderside og yderside kan bruges. 

Det var dog ikke en del af opskriften (lavede også lidt om på andre ting undervejs..) og jeg skulle lidt tænke mig om for at få alle sømme pæne på begge sider.

Her den ene side med leopartprint og neonknap.




Og den anden side med i stjernestof og stor sølvstjerne i sølv strygestof.


Hvis du selv kunne tænke dig at lave vesten i "vende-udgaven", hjælper jeg dig gerne med at få sat det hele rigtigt sammen.

// Louise

  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Ej, hvor er den fin! Hvis du får overskud til at lave en lille diy over hvordan du laver den vendbar, så vil jeg være en glad modtager :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stinemor
      Mange tak.
      Jeg vil meget gerne lave en DIY på den i en vendbar udgave.
      Jeg har lige gang i lidt andre projekter først men så kommer den ligepludselig..

      Slet
  2. Hvor er den lækker Louise - du er da vildt god.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Christina.
      Efter et par års pause fra symaskinen er jeg nu ved at blive rigtig gode vender med den igen. Føler mig efterhånden også bedre til det. Dejligt at andre synes det samme..

      Slet
  3. Nej hvor ER den fin og sikke en sød model :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.