En weekend med fødselsdag, fødselsdag og fødselsdag

For min pige er nemlig blevet 5 år i dag. Derfor har weekendens kreative input været i form af at: bage pølsehorn, lave kage som et prinsesseslot (hvilket jeg ikke fik taget et billede af) være co-bygger på LEGO friends (som var Albertes store gaveønske i år) og så en lille smule håndsyet patchwork. 

Patchworket er en afprøvning som jeg laver i forbindelse med mit broderi-projekt til eksamen. Du kan evt. se mere om det HER.



I lørdags havde hun veninderne til børnefødselsdag. De dekorerede bl.a prinsessekroner men der skulle da også både være skattejagt og stopdans..

Alberte fik udover LEGO Friends også blandt andet en prinsessekjole. Rigtig syntetisk og masseproduceret. Og hun synes den er fantatisk.. Jeg er bange for at det snart er helt slut med, at jeg selv kan få lov til at sy til hende.

Et andet gavehit var en drage. Vi har derfor både søndag og i dag fået løbet en del for at få den i luften.

I dag overmandede trætheden hende og hun gik hun selv i seng kl. 18.30. (Vi må børste tænderne ekstra grundigt i morgen tidlig..)

Men sikke træt jeg også er. Det kunne være jeg også skulle gå tidligt i seng...

// Louise




Kommentarer