Læder i lange baner

Jeg har modtaget lidt forskelligt læder fra firmaet HER.
De kontaktede mig for et par uger siden for at høre om jeg havde lyst til at lave lidt forskellige projekter ud af nogle af deres produkter. Det takkede jeg ja til, og har nu modtaget læderet. 


Jeg har afprøvet nogle af typerne til skamlen som jeg viste i går HER
Det gik desværre i vasken. Havde ellers en fantastisk idé i tankerne om hvor fedt det ville være. 

Heldigvis har jeg så mange andre idéer til hvad jeg skal lave af det. Og jeg kan ikke helt lade være med at gå i gang.. altså ind imellem de projekter som eksamen byder på. 


// Louise
Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Super lækkert. Jeg er også blevet vild med læder og har et par projekter i baghovedet til sommerferien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cille.
      Det glæder jeg mig til at se mere til.. elsker din stilsikre hånd.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.