Sommer og insagram...

Det er længe siden jeg sidst har lavet et indlæg. Det betyder ikke at jeg ikke har lavet noget.. nærmest tværtimod.

Siden sidst har vi (min mand og jeg) fået solgt vores lejlighed og købt et rækkehus. Og nøjj hvor er der mange ting som skal ordnes og skrives under. Og så skal vores datter meldes ud af hendes børnehave og ind i en ny..

Vi har været et smut i jylland (hvor netforbindelsen ikke rakte til at uploade billeder på bloggen) og besøge lidt familie.

Derudover søger jeg stadig job (men der kommer færre og færre jobopslag som vi kommer længere ind i skolernes sommerferie).

Hvis du har lyst til at smugkigge på hvad jeg laver hen over sommeren kan du kigge ind på min Instagram profil (hvor jeg er lidt mere aktiv). Mit brugernavn er dalkaer.

Og ellers vil der snart kommer der nye indlæg her på bloggen..

Indtil da - RIGTIG GOD SOMMER
// Louise

  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Stort tillykke med rækkehuset, det glæder jeg mig til at se billeder af her på bloggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Simone. Der skal selvfølglig nok komme billeder på bloggen (og IG) når vi overtager og kommer i gang med at sætte i stand.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.