Lys i nye forklædninger

Der var lige plads til en lille ikke baby-relateret projekt.

Jeg havde aldrig hørt om serviettryk på lys før.. 

Men det er en fantastisk ny verden der har åbnet sig for mig. For nøjj hvor synes jeg bare at det er fint. Og så er der jo mulighed for at få lys i lige det mønster man bedst kan lide (såfremt man kan finde det som serviet..). Og så kan man jo få servietter og lys til matche fuldstændig.


Jeg har dog ikke prøvet at tænde dem og er da lidt skepsis over for hvordan servietterne vil opføre sig når man tænder for lyset. Jeg satser dog på at det er gennemprøvet (og holder lidt ekstra øje indtil jeg er sikker på at huset ikke brænder ned..)
Jeg startede med hvide bloklys i ren stearin. 

 

Derudover skal man bruge servietter, et lys, en saks og en ske. 

Fremgangsmåden kan du se i videoen HER

Disse lys skal bruges i årets adventskrans. Jeg har nemlig tænkt mig at lave mintgrønt/turkis farvetema denne jul..

// Louise

 Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Det brænder stille og roligt og har aldrig haft problemer med det. Men du har taget kun yderste lag af servietten ikke? For den må vist ikke være alle 3 lag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis. Kun det yderste lag..

      Slet
  2. Hvor er de fine, og sikke en sjov ide. Det kunne måske også være noget man kunne lave med de lidt større børn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nemt. Det er slet ikke svært, kræver kun lidt tålmodighed.
      Og tak.

      Slet
  3. Sikke en super god idé, har aldrig hørt om det før - men ja, der er jo uanede muligheder... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt igennem sejt (og desværre ikke min egen idé)

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.