tirsdag den 12. november 2013

Patchwork babytæppe

Endnu et "sy til din baby" projekt er blevet færdig.

Det er faktisk et projekt der har ligget i bunken med ufærdige projekter et stykke tid. Du kan måske huske det fra indlægget HER??

Nu er der kommet fleece på bagsiden..

..og lilla kantbånd på.

Så nu mangler jeg bare en baby til at svøbe tæppet omkring..
Det store arbejde med at sy patchwork lavede jeg jo for et halvt år siden, og selve afslutningen tog mig derfor kun ca. 1/2 time. 
HVORFOR var det så, at der skulle gå så lang tid inden jeg fik det gjort?? 

// Louise
  Follow Design by Dalkær

5 kommentarer:

  1. Sikke et flot farvespil :-) Ja nogle gange undre man sig over hvorfor man ikke lige fik det gjort færdigt. Men flot det er det i hvert fald.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Synes også selv at det blev fint.

      Slet
  2. Årh hvor er det bare fint :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint - jeg skal også snart til at lave baby-tæppe, skal bare lige finde tiden til at gå igang og måske lige få færdig gjort et par ander projekter.
    Hilsen Heidi