Pusletaske nr. 1

Som endnu et indlæg til "sy til din baby" har jeg lavet en cafepusletaske.

Den er syet i stof fra IKEA som er lidt kraftigt i kvaliteten.

I den ene ende er der en lang strop til at holde tasken i..  

.. og i den anden ende en lille strop som gør det nemmere at lyne lynlåsen.


 Indeni er der plads til bleer, vådservietter og hvad man ellers lige står og har brug for til puslingen.

Opskriften er far Unikarina men jeg synes faktisk at den er lige stor nok. Jeg har derfor planer om at lave en mindre udgave også.

// Louise

Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Stoffet ser ret lækkert ud... Hvorfor synes du den er for stor? og hvor stor er den helt præcist?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde bare en ide om at bleerne skulle passe præcis og her er der bare for meget plads rundt om. Den måler 19*14*9 cm.

      Slet
  2. Skønt stof i skønne farver.
    Tasken er rigtig fin - vi gamle kan jo snart få brug for en "pusletaske" til os selv (fniser)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja men man skal ikke gå ned på accesories og udstyr. Og jeg er også ret vild med stoffet. Er desværre ved at løbe tør og IKEA har det ikke mere.

      Slet
  3. Hvor mange bleer tænker du at der skal være i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Jeg tænker bare to bleer, lidt vådservietter og en stofble. Sådan så der bare lige er til bleskiftning på farten.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.