Velkommen til mit kreative pusterum.
Her deler jeg nogle af de mange forskellige ting, som jeg går rundt og laver.

Du kan også følge mig på Instagram som @dalkaer

Jeg har ved siden af en lille virksomhed der sælger håndfarvet garn og strikke/hækletilbehør. Du kan finde webshoppen Uld & co HER

Laver du noget ud fra mine opskrifter må du meget gerne sende mig et link.
Har du lavet noget her fra bloggen og lægger det på Instagram, så bliver jeg vildt glad, hvis du deler med hashtag #designbydalkaer
TAK.

Jeg håber du vil blive inspireret.



mandag den 13. januar 2014

Butterfly til drenge

I går holdt min mosters søn fødselsdag.
Jeg havde lavet en butterfly til ham. I al hast glemte jeg da lige at få taget billed af den, så jeg har fået lov til at lægge et billed af fødselsdagsbarnet med butterflyen på, her på bloggen istedet.

Det er lidt utydeligt men her er den tæt på.
Jeg har lavet den efter samme fremgangsmåde som i indlægget HER. Dog har jeg kun lavet hver del ca. 35 cm.

Jeg havde også selv lavet fødselsdagskortet til ham - en skjorte foldet efter vejledningen HER. Og selvfølgelig skulle skjorten også have en lille butterfly!

Angiveligt skulle han være blevet rigtig glad for begge dele (på grund af graviditeten måtte jeg desværre selv blive hjemme fra fødselsdagen..)

// Louise
 Follow Design by Dalkær

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.