Velkommen til mit kreative pusterum.
Her deler jeg nogle af de mange forskellige ting, som jeg går rundt og laver.

Du kan også følge mig på Instagram @dalkaer

Jeg sælger strikkeopskrifter under navnet Pippaluka Knits. Du kan finde dem på pippalukaknits.tictail.com

Laver du noget ud fra mine opskrifter på du meget gerne sende mig et link. Deler du billeder på Instagram bliver jeg vildt glad hvis du deler med hashtag #designbydalkaer (opskrifter eller ideer her fra bloggen) eller #pippalukaknits

Jeg håber du vil blive inspireret.



torsdag den 9. maj 2013

Nemme stempler

Jeg har lavet en masse nemme stempler.
Du kan se her hvordan


Lige nu kan man finde de sidste rester påskepynt i supermarkedernes restekasser.
Jeg fandt en bordløber i mosgummi til 5 kr. i Fakta som jeg klippede ud i mindre stykker.

Jeg fandt en genbrugs rest af et stykke mdf-plade som jeg savede ud i mindre stykker. Man kan også bruge et bræt, krydsfiner eller lign..

Derefter har jeg limet to lag af motivet på. (Jeg har limet to lag for at få lidt mere højde på stemplet. Jeg synes det er nemmere at lave et pænt tryk når det er lidt højere..



Når limen er tør kan man gå i gang med stemplerne.. Nemt ik??

Rigtig god Kristi Himmelfartsdag.
// Louise

5 kommentarer:

  1. Det var da en super sjov idé :)

    SvarSlet
  2. Genial og enkel ide
    Smil fra Signe

    SvarSlet
  3. Super ide. Mange stempler til en billig penge....

    SvarSlet
  4. Super skøn idé Louise :)
    KH Lena

    SvarSlet
  5. Jeg elsker stempler - og det her giver jo uanede muligheder og åbner for helt nye veje :-) Skøn ide:-)

    SvarSlet

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.