Nemme stempler

Jeg har lavet en masse nemme stempler.
Du kan se her hvordan


Lige nu kan man finde de sidste rester påskepynt i supermarkedernes restekasser.
Jeg fandt en bordløber i mosgummi til 5 kr. i Fakta som jeg klippede ud i mindre stykker.

Jeg fandt en genbrugs rest af et stykke mdf-plade som jeg savede ud i mindre stykker. Man kan også bruge et bræt, krydsfiner eller lign..

Derefter har jeg limet to lag af motivet på. (Jeg har limet to lag for at få lidt mere højde på stemplet. Jeg synes det er nemmere at lave et pænt tryk når det er lidt højere..



Når limen er tør kan man gå i gang med stemplerne.. Nemt ik??

Rigtig god Kristi Himmelfartsdag.
// Louise

Kommentarer

  1. Det var da en super sjov idé :)

    SvarSlet
  2. Genial og enkel ide
    Smil fra Signe

    SvarSlet
  3. Super ide. Mange stempler til en billig penge....

    SvarSlet
  4. Super skøn idé Louise :)
    KH Lena

    SvarSlet
  5. Jeg elsker stempler - og det her giver jo uanede muligheder og åbner for helt nye veje :-) Skøn ide:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.