Møbler til dukkehuset

I lørdags var min datter og jeg til Skt. Hans med min søster og hendes svigerfamilie på Nordsjællands Legetøjsmuseum i Kvistgård.

På trods af regn hele dagen, klarede det op om aftenen og både grill, spisning udenfor og bål kunne gennemføres.

Før jeg kommer til det jeg egentligt vil skrive om, så må jeg lige dele lidt billeder fra den helt fantastiske udsigt fra museet.





Og så til det egentlige indlæg:
Museet har en gaveshop som rummer en masse legetøj. Jeg fandt derfor blandt andet møbler til min datters Lundby dukkehus som jeg er igang med at sætte i stand.

Her er et lille udpluk af hvad der er af dukkemøbler i butikken.
Så er man på udkig efter dukkemøbler kan de købes til ret gode priser her.




Jeg kan desværre ikke vise de ting frem som jeg selv købte, da vi var med toget og jeg ikke lige kunne bære det med hjem. Så det er indtil videre opmagasineret hos min søster.
Men det kommer jeg nok til at skrive om en anden god gang..

Har du lyst til at læse mere om museet kan du gøre det HER.

Kommentarer