Amio eller ej..

Jeg er netop blevet oprettet som selvstændig med momsregistrering og cvr. nummer og hele mulitjavsen.

Er i den forbindelse virkelig glad for min veninde, som har været så sød med at hjælpe mig med (at prøve) at få styr på det!

I løbet af de næste par dage åbner jeg derfor op for en blogshop her på siden - men jeg overvejer også Amio. Jeg har selvfølgelig været inde og læse på deres side, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der her i blogland er nogen med personlige erfaringer fra Amio eller evt. Etsy. Kan det betale sig i forhold til det gebyr man giver? Må man sælge fra Blog samtidig med Amio? Stiger salget?

Jeg har ellers sommeren over været lun på ideen om at blive en del af Designers Punktum. Men det passer ikke så godt ind i mit liv lige nu og jeg har derfor måtte sige nej tak.
Er det i stedet for dig, der skal være med at åbne butik i København, kan du læse mere på Camillas blog HER.

Kommentarer