Dengang jeg selv havde sløjd..

Nu er jeg jo (som nogle måske er klar over) ved at uddanne mig til sløjdlærer (materiel design / design og håndværk - kært barn har mange navne..).

På et besøg hos min moster i weekenden faldt samtalen på ting som vi "børn" havde lavet i vores håndarbejde- og sløjdtimer.
Og minsanten om min moster så ikke hiver en lille puslefirkant frem som jeg angiveligt skulle have lavet.

Den er hverken særlig lige eller særlig godt udført. 
Alligevel har min moster haft den stående i alle disse år. Det er simpelthen så rørende. 

Derudover er det så ret sjovt at se noget man selv har lavet (også selvom jeg fuldstændig havde glemt det.)


Her er den i usamlet tilstand.

Selvom jeg ikke kan huske at have lavet den kan jeg gætte på jeg jeg måske har savet den ud af et stykke træ som på billedet til højre. Ved det som sagt ikke..

Men måske var det et projekt værd for mine kommende elever??

Kommentarer