Zentangler - Det var vel kun et spørgsmål om tid..

Jeg har længe gået og kigget på de fine mønstre og zentangler som kvinderne HER og HER går og laver.

Forleden dag spurgte min datter om ikke jeg ville være med til at tegne sammen med hende, og så tænkte jeg "så er det da nu jeg kaster mig ud i mit eget zentangel-eventyr". For ja, det var vel kun et spørgsmål om tid før jeg blev nødt til at begynde på tegneriet. 


Selvom jeg er totalt nybegynder til det her så synes jeg alligevel at det er blevet ret fint. Elsker det grafiske og kontrasten mellem sort og hvid. 

Jeg har tegnet dem med POSCA tuscher, men synes let de bliver tværet ud. Er der nogen som kender til mere velegnede tuscher?

Hvis du har lyst til at se med, kommer her et udpluk af mine første tegninger. 


Jeg har tegnet dem på hvidt papir (selvom lyset på billedet gør dem blålige..)













Se flere zentangler som jeg er blevet inspireret af HER


Kommentarer

  1. Hold da op! Der er godt nok mange virkelig flotte tegninger :O

    SvarSlet
  2. De er virkelig flotte Louise, dem kan du godt være stolt af.
    Jeg skal selv snart have prøvet kunsten af ;)

    SvarSlet
  3. Ej tusinde tak alle tre. Jeg føler mig ellers som en total amatør når jeg ser hvad andre går rundt og tegner.

    SvarSlet
  4. Hold da helt fast du har fået tegnet en masse - der er nogle super fede mønstre iblandt. Flot! :)

    SvarSlet
  5. De er virkelig flotte, det skal prøves!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da. Kom igang. Det er super hygeligt. Ville ønske jeg var startet noget før..

      Slet
  6. Så fine. Har lavet noget i samme stil i krympeplast og lavet brocher ud af det. Må ved lejlighed lave et indlæg på min blog. Kig gerne forbi:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.