Påskeæg

Så er påsken næsten slut. I går blev det til lidt tegnerier på påskeæg. 
De to mindste mistede dog hurtigt koncentrationen og begyndte at lege med æggene istedet. Hyggeligt, det var det.

I dag har den så stået på oprydning, rengøring og hjem fra Sverige. Og derefter udpakning, vaskning og skrivning af BA. Og jeg er netop blevet færdig med min den.. altså min bachelor.


I morgen skal den bare gennemlæses en sidste gang og derefter udskrives. Så er jeg klar til at få den indbunder på tirsdag, for derefter at aflevere den senere på dagen.
SKØØØØØNT.
Så skal den jo lige forsvares til sommer, men det føles (lige nu) som barnemad i forhold til at skrive den (den skal jeg nok nå at ombestemme min på.. ).

Men tilbage til påskeæggene.
Lidt af dagens høst..
 



Håber du kan nyde den sidste påskedag i denne omgang.
// Louise

Follow Design by Dalkær

Kommentarer