Broderede knapper

Nu er eksamen ovre og jeg har derfor tid til at se tilbage på de projekter, som jeg ikke nåede at skrive om mens eksamen stod på. 

En lille ting som jeg syslede med undervejs, var knapper betrukket med gammelt broderi. 
Hver gang jeg havde en stofrest, som var for lille til at bruge til noget andet, lavede jeg et par knapper af det. Derved kunne jeg udnytte, stort set, alt det fine broderi. 

Nogle af knapperne er lavet på den fantastiske "knap-maskine"  som stod på skolen, men de fleste er lavet i hånden med knapper som jeg har købt HER.

Her kan du se dem lidt tættere på..






Jeg synes selv at de er super fine. Og jeg glæder mig rigtig meget til at få dem i brug.

// Louise

  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Sådan, intet spild og det smukkeste resultat !

    SvarSlet
  2. Fantastisk fine. Er meget inspireret. Kh Karina/fridutte

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.