Kender du Storytel?

Først skal jeg starte med at skrive at du skal være over 18 år for at læse videre.
Når det formelle er på plads kan jeg nu fortsætte..

Jeg har et stykke tid været "buzzer" for et firma der hedder Buzzador. Det går i alt sin enkelthed ud på at jeg prøver nogle produkter af sammen med for eksempel venner og familie for derefter at sende en tilbagemelding og produkterne til Buzzador.

Denne gang tester jeg Storytel der er en tjeneste på nettet hvor man for 99 kr. om måneden kan høre alle de lydbøger man har lyst til.

Man henter en app til sin telefon og er derefter i gang. Bøgerne kan både høres online og offline og der er derfor også mulighed for at tage dem med i for eksempel flyet.

I forbindelsen med buzzningen har jeg fået 5 lydbøger som jeg kan dele ud som jeg har lyst. Jeg har besluttet, at jeg vil give de tre af bøgerne til faste læsere her på bloggen.
Man kan lytte til den bogen uden yderligere forpligtelser over for Storytel.
Derefter skal man skrive en tilbagemelding på for eksempel hvordan Storytel har fungeret, om der er noget særlig godt/dårligt og om man evt. ville have lyst til at fortsætte med at hører til lydbøger fra Storytel. Jo mere jo bedre..
Mailen skal sendes til mig på bydalkaer(snabela)gmail.com inden d. 1. august 2013.

Er du frisk på at lytte til en bog, og efterfølgende lave en anmeldelse af Buzzador, så skriv en kommentar herunder. Skulle der være flere end tre, vil jeg trække lod blandt jer i løbet af de næste par dage.

Skulle du selv have lyst til at blive Buzzer for Buzzador, så send mig en mail med dit navn og mailadresse. Så sender jeg dig en invitation. (Man kan blive inviteret til at buzze om mange ting alt efter interesser, alder, antal børn o.l. Jeg har tidligere prøvet produkter fra Werthers Original, Senseo kaffe, Denivit, Nestlé, Lovefilm, Dove og Ritter Sport)

Fortsat god dag derude
// Louise

   Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Jeg er også Buzzador, men blev ikke udvalgt til denne test. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lov at afprøve det. Jeg høre ret mange lydbøger i forvejen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tanja. Det ser ud som om du skal ind og vælge den bog du kunne tænke dig at lytte til. Send mig derefter en mail med bogen samt dit navn og mailadresse.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.