Baby kimono

Hvis der er nogen som kigger med på IG har de måske set at jeg for lidt tid siden legere puslespil med at babymønster. 
Det er nu blevet til en babykimono og er derfor endnu et projekt til "sy til din baby".


Mønster og fremgangsmåde er fra Martha Stewart


Jeg synes at slå om trøjer er geniale til babyer da de er meget nemmere at give på. Derfor synes jeg også at denne kimono er fantastisk fin.

Dog synes jeg at størrelsen er meget stor ift. at være til 0-3 måneders babyer. Men mønsteret er så simpelt, at det nemt kan laves mindre.

Stoffet er en rest babyfløjl fra Stof 2000 som jeg købte for 17 kr. Der er stadig en del tilbage, så jeg tænker at der enten skal et par bukser eller en kjole til kimonoen.


// Louise
 Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Den blev da rigtig fin! Jeg har faktisk lavet en i noget lignende stof.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare rigtig sødt baby- tøj-stof. Brugte du samme mønster eller et andet?

      Slet
  2. Hej Louise.
    Jeg vil høre om du ville komme ud på holdet og fortælle om eksamensopgaven i MD ? Det er muligt at det slet ikke passer i forhold til din barsel, men gider du at skrive til mig på MEJ@ucc.dk, så kan vi lige afklare det. VH mette

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.