Hov.. der var jo flere hjemmelavede gaver..

Forleden dag viste jeg alle de hjemmelavede gaver.. troede jeg. For jeg havde da lige glemt et par stykker.

Der var jo også fire par leggings som jeg havde syet til min datter










Så havde jeg lavet makeup-fjerner bånd som holder håret væk mens man renser huden..
 Her bliver de "testet" af modtagerne.. min mor, moster og søs.

Og så havde jeg også lavet en butterfly til min mand
Tror måske der kommer lidt flere af disse til verden på et tidspunkt!


Så tror jeg også at jeg huskede alle gaverne.. 

Nu står nytåret snart for døren. Herhjemme går det lidt ekstra hektisk for sig, da min mand også har fødselsdag denne dag. Vi får derfor først familien til brunch om formiddagen og skal senere til nytårsfest. Dog tror jeg at det bliver stille og roligt for vores vedkommende. Jeg er stadig plaget temmelig meget af graviditeten og min mand starter en stor, ny kunde op d. 1. januar så han skal være frisk og klar i hovedet.

Men godt nytår til jer alle.
// Louise

  Follow Design by Dalkær

Kommentarer