Ny jumpsuit.. nu med EXTRA lang lynlås

For lææænge siden lavede jeg denne jumpsuit til min datter. Lige siden har jeg lovet hende at lave en med lynlås hele vejen op i hætten. Og NU er den lavet.

Jer der følger med på Instagram ved at jeg har fået en overlocker. Derfor var det fantastisk dejligt at sy den.



Alberte har selv valgt lynlåsen og det sorte velourstof. Dog har jeg tilføjet det stribede sort/hvide jersey i ærmer, ben og hætte.


Mønsteret kommer fra bogen "Sy sejt børnetøj" af Lenée Grue og Louise Strand. 
Dog går det kun op til str. 4 år, og jeg har derfor måtte lave det en del større.

Hun får den i julegave, så nu håber jeg at hun kan lide den.. Og at hun kan passe den.

// Louise
  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Hvor er den flot. Hun bliver da super smart. Ja overlockeren er bare et hit. Kunne ikke undvære min nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også allerede afhængig af min overlocker..

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.