Farverige firkanter..

Nu blev endnu en pude færdig til samlingen i min datters seng. Den har været undervejs i en måneds tid, da jeg til tider ikke har været helt overbevist om resultatet.

Endnu en gang er den lavet i "fri hånd".
Jeg elsker at få en ide og så se hvordan farver og mønstre vokser frem mellem hænderne.
Desværre giver det jo desværre en del "pille op og prøve igen" undevejs. Og jeg synes ikke det er sjovt at pille op.

Det er jo aldrig vide hvordan resultatet bliver, men denne gang synes jeg, at det er blevet ret fint.
Den passer også ret godt til den syvkantede pude som du se HER.



På den anden side af puden har jeg lavet en enkelt kæmpe firkant.

Alle de forskellige farver giver desværre en hulens masse ender der skal hæftes.
Det er helt klart den mest kedelige del af projekt.. måske lige bortset fra det der med at pille op! 


Kommentarer